Tuesday, December 28, 2010

~Betul ke ni???..buleh ke ni????

cinta jarak jauh???
tetibe je kan aku nak cter sal bende alah ni...
well...
aku rase x ramai yg sanggup tuk bercinte jarak jauh ni...
kan3??
ekceli...
cinte jarak jauh ni xlah sesusah yg korang pikir..

aku ni macam dah ditakdirkan tuk mengalami bende ni...
dulu ...
sekarang...
due2 jaraknye berKILO2 batuuuuuuu....


kadang2 cinte jarak jauh ni syokk...
caye la cakap aku..
hakss...

tang mane yg syok???

bagi aku la kan...
cinte jarak jauh ni boleh buat diri kite kuat...

serius!!!

cume kene pandai2 laa.....

yg penting bile kite dah terJEBAK lam percintaan jarak jauh ni adalah...
< cam skema lak >
*
*
*
*
*
*
PERCAYA!!!!
yes....
u must trust ur partner..
if xde kepercayaan...
xde mkne la hubungan tuh..
maybe hubungan tu still bjalan sperti bese...
tapi xde sweet laa lam hbungn..
watpe kan???
bek clash jer...
haks... giler jahat..

pastu kan..
SETIA..
setia tu penting beb...
biase la kan..
zaman skrg ni..
bukan senang nak cari yg setia2 nii...

slalu skrg ni ramai suke pasang ramai2...
spare part la kunun2 nyer...

yg lagi bez..
pompuan yg men spare part..
uishhh...
x bek dowh...
klau skandel2 tu xpe la jgk...
agagaaaaagaa...

pape pon..
korang xyah la jadikan cinte jarak jauh ni sbg ALASAN mengape cinte tu putus di tengah jalan..
ececeeeee..
ckap melebih lak aku nii...

skrg kan zaman IT...
even bebudak pon dah tau gune fb...ym...
kite yg besar2 ni pon...
konfem tau kan...


lau rinduu sangat...
ym jer...
< aku sarankan skype >
 on webcam..
tgk la pepuas~
hahahaaa....

lau xde internet kat umah.
amek tepon..
kol...
msej ker...
ni zaman it beb...
aku x caye la lau korang xde hp..
< mlainkan org2 ttentu yg mmg x de hp >

lau xde hp...korang wat cmni...

hihiiiii

well
pape pon...
jarak bukan penghalang..

duk jauh..
still leh tanye kaba...
still leh bercakap..
still leh tgk muke....


pape pun sume bergantung pada diri masing2 kerana kite yang mencorakkan hubungan kite..
4 some1 miss alot...

No comments: