Tuesday, December 7, 2010

Finally i get~...weee...

Asalnye sajer nak sevey2 jer....tp banyak gak kedai yang xde saiz...maklum lar kaki ku tomey an..susah nak cari sport shoes nih!!!Nilah pengaruh Rakan Sebaya...adussssss...tejebak suda.......lame gak Fikiran2 mau beli ke x...my fren kata mmg susah nak cari saiz len kali..adoiiii...nmpak x permainan nyer...yela lau da suke beli jer la..t kang termimpi2...yg besh lau mase nak boli pas2 x dok saizzz..hangin  jer an!!!!jadi Aku Di pakse...Engkau Terpakse Redha yang ia akhirnye jadi milik aku Sen...ngeh..ngeh...ngeh...


hmmmm..panas2..baru jer sampai stok ni aku da sambar...argenyer....atoiiiii...terbang melayang2 dwet aku...asalnye dwet 2 nak uat kawen..pas2 da Pengaruh rakan sebaya...chewahhhh..poyo jer!!Aku Terjebakkkkkkk......ok lar nice ladies2 gitu...yang penting aku suke ~wee...lantak lar orang nak ckp ape...ko ade?????hhahhahhah....

No comments: