Thursday, January 20, 2011

Vel~Vel day...Hepi Thaipusam...

Arini coti...weeeeee...coti Thaipusam...ape lagi kacik pecah kelapa lar wey...ngeee...Hari ni mangun lambat sikit..tu pun kawan2 twitter yang kejutkan,,,Maklumlah org da ade twitter...tweet..sane,tweet sini jer lah..hheheh..mangun2 gase lapo..xde benda pun nak mam..Tengok anak2 ngah men gem kat Fb..makk pun same lah dok melayan men gem..heheheh,,,,besh gak...

So bekpes arini mam wotie jep....Pas2 abg ipar masak nasik goreng,,bedal jela...x tau, xde xtibiti sangat lar rini..nak kuar xde Boipren..sian lah hai...uhuk..uhuk...kawan2 pun ade xtibiti derang..hmm..so jagalah ank2 jap..akak ngn laki dia pi HSI tengok anak sedara dia ntah sakit ape gaknye..x tau nak cakap..Layanzzz anak2 men gem jela  1 ari ni...

Pas da boring men gem tu..aku pun tengok tibi pat bilik..tibe2 jer ade citer "Magika" kat Astro Box Office..sbenonye aku da ade dvd cite ni..tapi xde mase jep nak tengok lagi...Besh gak citer ni Layannzz sey...sambil2 ber tweet ngn my fren Yus..hhahahha...

Dia ajak lepak2 katenya..tapi cam malas2 jer...hmm..aku pun boring gak xde uat pape..akak aku da kuar ngn anak2 ntah pi umah adik ipa dia...Pas2 aku pn setuju ler nk kua..Makk pun siap2 bagai...tapi biase2 jer sbb da petang an..Tup2 jer aku nak gerak kire da gerak sikit ler myfren kate..boipren dia nak jumpe lak...Aduyai....bengang jep gase an!!!seb bek x jauh lagi...haaaiiizzzzzz....buang karen tol!!aku pun patah alik jep....hmmm..so da x uat pape aku pn basoh baju ler..klako an da petang2 baru nak basoh baju bagai...Yut da lapo niha...seb bek lar ade sikit nasi goreng tadi...bedal saje lah labuuu....Sambil2 update blog tercinta ni...hheheee.....xde yang menarik sangat pun...no xtibiti...

Bole lak myfren tweet cakap x jd kuar ngan boipren dia..dia soh datang nak ajak pi KSL Mall..issshhhh,,da malas ler nak kua alik..mud da x dok!!lagipun basoh baju x siap lagi..sori fren myb next time ya...Camgitulah citernye...

No comments: