Sunday, February 27, 2011

@ Jasko TC..

Hari ni aku bangun lambat sikit,pasai tak baper nak titun...kat kui 3.00pagi baru dapat titun..nak bukak mate pun berat jep...Tapi aku bangun tak lar lewat sangat pun....Bile da bangun baring2 dulu ngeliat2 bagai..Tengok Fb dulu..men gem...pastu baru lah kuar bilik tok basuh baju....

Siap2 basuh baju aku pun mandi...nak ajak anak2 buah gi jenjalan...sian derang duk gumah jep..Aku pun bersiap2..dan suh mereka bersiap2...Sebenarnye tak tau pun nak gi mane...Layanzzz jer lah...

Cam kenai jer kan tempat ni.....haaaa..maner lagi tempat berlibur orang2 Jay Bee lau bukan kat Jasko TC..hadoiii....Sempat aku berposing kan..kan!

Haaaa..ni aku melayan Cimuk (anak buahku) main gem..hamboys semangat tol dia ni men gem kan..

Klako tol aku tengok Cimok ni..dia boley men gem lumbe lari..hadoii....bergeger gasenye Jasko ni..hikhikhik...xpe lar dik bagi bako sikit lemak2 yang ado tu kan....huhuhuhu..
Yang ni giliran aku lak yang men gem..hahahhaha...cam pandai jer kan...layannnzz jep..zaass...hikhikhik..

Waaaaa.......Sonok eh korang men gem...tak hingat!!!huhuhuhu...dapat lar aku puaskan derang ni men gem...hepi2..aku pun boley tenang2kan fikiran..ade kawan nak jalan2...Pas da round2 1 Jasko aku pun alik jer..Perut lapo..jadi aku singgah makan kat Kedai Makan Laris...Gase tekak nak makan Char kuew teow jer kan....hmmm....

Char kuew teow kerang satu...hikhikhik...kami sume makan kuew teow...kami makan dulu......yum..yum..yummy!!

Pas makan kami pulang ajer..agak letih jugak...Pastu aku cam biase lar meng update Blog tercinta..
Mate pun da ngantuk ni..Jadi Selamat Malam dulu...mimpi indah yer...=)

No comments: