Friday, March 18, 2011

Sevey2 hadiah...hmmmm....

14/03/2011~Isnin>>>Lepas balik koje arini aku ade misi nak cari adiah besday Syafiq...alahai nak adiah2 bagai...Besday aku MRB pun tak bagi adiah kan...hmmmm....Tak tau nak bagi dia adiah aper...Jadi aku share ngan adik aku Pali....Aku gi riki2 kat Jasko Permas gi tengok jam kat City Chin tu..tapi takde banyak pilihan.. Adelah tapi cam tak bape menarek jer..




Pas dah komfem ngan Pali aku pun deside nak gi KSL nak try sevey kat sane....Rasenya kat sane banyak pilihan sikit kot..

haaa...kan da kate..banyak pilihan kan!!!Adoiiiiaii..rambang mate ni..warne warni..cam jam Power Rangers pun ade...ahahai....

Aku bekenan yang biru..tapi adik aku Pali cakap Kunin...haaaiii..Pening lah nak pilih....last2 aku pilih jer warna kunin....ikut kata Pali pasai dia lebih mengetahui...ahaks~

No comments: