Saturday, July 30, 2011

Bertandang ke Hulu Langat...

Seawal jam 7.00 pagi dah bangun bersiap2...arini aku,adik n parent mau ke Kl rumah abangku kat Hulu Langat..jalan2 dan Sambut Puasa di sana..Cadangnya nak naik ketapi tapi lambat katanya..Aku pun beli tiket bas aje...Mula2 nak naik bas 2 tingkat tp myfern kata x payah..last2 naik Konsetium...Jam 8.30 pagi abang ipar ku hantar ke Stasen bas larkin..takut terlambat aku berlari2 nak dapatkan no bas...Alahaiii..bas buruk rupenya..Perasaan bertukarrrrr......Nyesal x naik bas 2 tingkat...hmmm..tak pelah janji selamat kan....

hahahaha..dalam bas ni sempat jugak aku snap pitca...ishhhh..bas ni lambat betul..tak saba aku rasenya..Drivernya india pule...Pastu aku tido jer lah....

Akhirnya sampai juga ngan selamat jam 1.00 petang di Terminal baru kat Tasek Selatan..Waahhhhh..canggeh sehh...dah macam airport dah...best2..=p

Kan...canggeh.....tabek springgg!!!agaggaga...Pastu abang aku pun jemput naik kete baru adik..mak aii...boley muat ker reramaiii ni....layannn jep.....

No comments: