Tuesday, August 23, 2011

Facial & Geylang Singapore...

Eloww...arini aku tak koje..Period pain katenye...makanaya tak poce lar kan..huhuhuhu..Arini alongku ajak pergi Facial kat kedai kawan dia kak lynn kat Tiram...Woww...peluang jangan di lepaskan..katanya nak belanja kau...hikhkhik...Dalam kul 10.00 pagi aku gerak ke sana..Agak lama jugak tak manjakan muka aku ni..Muka pun da banyak jerawat..tak tau mau pakai prodak ape lagi....

Dalam kul 11.30 pagi seisi rawatan muka di lakukan...wahhhh...besh2..bertukar2 tangan pula kan...relakskan diri hokey....

Sempat lagi tu amek gambar kan....hmmm..terase bersih suci muka aku kan....Dalam kul 3.00 petang siap facial dan aku balik jer sebab petang nanti nak ke Geylang Singapore pule...

Dalam kul 6.00petang aku sampai ke rumah BFF Yusni..Aku masuk singapo ngan Pam juge..saja nak serbey baju raya..Aku stanby tukar dwet dalam rm100..alahai dapat $40.00 jer......aaarrrgghhh..semputtt!!!

Dalam Pukul 7.00 malam baru sampai Singapo...Destinasi nak pegi Geylang..Jauh jugak perjalanan tu...Yusni buka dalam kereta je..aku pun makan roti jer...Dekat kul 8.00 malam baru sampai geylang...hamboys tak sabar nak jalan ni...Mane satu nak pergi ni...hikhikhik...

First time pergi tempat ni..banyak orang Indonesia yang jual..sume baju lip lap lip lap...hadoiii..dah macam perantin pun ade..harga dalam $50.00 je..macam harga ade lar...tengok aku berangan nak kai baju lip lap tu...ekekee..habis glamer mak di hari raye kan...=p

Santekkan...kire dah berkenan lar..tapi dwet pulak tak cukup..hadoiiii..bagaimana???harga sepasang dalam $60.00..boley tahan lar.....

Sebelum beredar dari kedai itu..aku posing lagi dengan baju2 yang kire aku berkenan...Kesian kan!!!kat situ banyak kedai2 jual baju2 patern yang agak sama..Baju kurung pun ade..baju kaften pun ade..santek2 jugak...Kaki
ku mula dah tak larat nak berjalan...Dahaga panas....tempat itu sangat besar....Last2 aku ngan Yusni tak beli ape2..Pam pulak yang beli baju raya boley tak...hahhahhaa...Dalam pukul 10.00 malam kami gerak balik ke Jay Bee...Letihnya.......

Dalam pukul 11 lebih kami sampai Jay Bee..dan aku terus jumpa Mrb...untuk makan malam...lapar...huhuhu..

No comments: