Friday, August 26, 2011

Pantasnya Masa Berlalu....

Pejam celik,pejam celik dah pun hari ke-26 umat Islam berpuasa...Harini hari last koje pastu dah coti Raya seminggu...Sedey rasanya...masa itu sangat cepat berlalu tinggalkan kita....

Aaarrgghhhh...semputt!!Gembira,sedey suma ade..pasal taun ini aku beraya tanpa pasangan lagi....Sedang orang lain dah beranak pinak..Tapi aku camtu jer dari taun ke taun...haaiizzzz...=(

Tahun ni aku rase tak semangat jer nak raya!Tak macam taun2 sebelum ni...Apakah maknanya itu??entahlah persiapan pun sangat sederhana...pakai jer apa yang ade..aku tak membeli sangat pun..Cantik2 pun nak tunjuk sape??hmmmm.....Arini tak ada yang best sangat ...

Selepas buka tadi aku ajak along pergi Pasar Borong cari tudung...haaiizzz..sesak napasku ramai giler orang2 kat situ....Apa yang aku nak cari pun tak jumpe..Ade jumpe tapi mahal sangat...Last2 balik jer lar...=(

No comments: