Thursday, October 13, 2011

Finally i get my Iphone back..huhuhu...

Tenkiu pada Incik Bonzer yang sudi teman aku ke Digi Centre Taman Molek harini...Akhirnya penantian selama 2 bln lebih itu berakhir...Letey di buatnya hampir 4x aku ke Digi untuk dapatkan semula myphone yang Speaker nya rosak..Haaaaiizzzz..

Hangin jugak mula2 budak si Izan kata stok tak ade..Melayu sama melayu tapi layanan macam ape...Hanginnn!!!Naseb baek ade budak nama Amirul ni tolong...Katenye stok on the way..Sebelum pukul 5.00 petang nanti dia akan kal aku..Incik Bonzer bercakap dengan tegas tapi berbahasa lah..

Dalam pukul 3.30 petang En.Amirul kal cakap ade berita gumbira..Stok dah sampai!!!Yeeaayyy...tak sabar2 aku nak pergi ambik..Lepas makan dengan Incik Bonzer..aku pun terus ke Digi Centre...hmm.Nasib baik layanan ok..En.Amirul siap installkan aku jailbrek lagi..harap2 Iphone aku kalini tak problem lagi...Dan pukul 5.00 petang baru settle semua & aku balik terus...Maceh buat Incik Bonzer & En.Amirul....=)

                     Yeeaayyyy!!!Senyummm sampai telinga..Yang di tunggu dah dapat!!=)

No comments: