Sunday, October 9, 2011

Wedding Day's Bff Sharifah Fadilah & Zali ~ Hanafi & Ika...

Arini ade 2 jemputan yang nak aku pergi..Haiiizzz..ni lah susahnya bila buat pada hari yang sama..Sorang hujung sana...sorang hujung sini....Seperti biasa aku dah berjanji dengan Bff Yusni nak pergi saing..Mulanya plan kami nak ke rumah Napi dulu baru ke rumah Bff ila...Macam biasalah bila dah janji Melayu nikan...Dan perangai lambatnya yang tak dapat di pisahkan...Janjinya pukul 12-00 tengah hari...Haaiiizz..peluh2 aku tunggu..

Sempat lagi amek gambar sementara tunggu My Fren sampai...aarrgghh...semputtt!!!


Wahhhh....Tesergam indah Pelamin..Tak sangka Majlis yang aku pergi ni adalah Majlis my Bff ila..Sebak,sayu,gembira semua ada..Sekejap jer masa berlalu..dah pun kawin kawan aku sorang nih..Bilalah pulak gaknya giliran aku....=(

Majlis di adakan di Dewan Sri Pulai..Majlis ni bergabung dengan majlis lelaki sekali..yela Jimat gitu kan...hukhukhuk...

Baju kami samalah....sama warna jer kan...hikhikhik...Ni pict selepas makan gitu...=p

                                            Senyum...tak perlu kata apa2...ngeeee...~

Temanya ala2 Arab gitukan...Almaklumlah keturunan Sharifah & Syed gitukan..Perantin santek di atas pelamin..Tahniah Kak ila & Zali..Akhirnya impianmu terlaksa jua....

Santeknya kawan aku ni...Impiannya dah pun jadi kenyataan..Aku turut gembira..Semoga cepat dapat baby hokay...agaggagaga..=p
Selamat Pengantin Baru dari kami...Semoga Mahligai yang di bina berkekalan hendaknya..Amin..~

Selepas dah siap bergambar kami pun beredar..Destinasi seterusnya pergi Skudai pula jemputan kawen kawan si Amad (tunang Yusni) hadoii..dah lar tak kenal..katanya mana tau terjumpa Jodoh..hadoiiiii...yang ade sumenya badan sihat2 belaka..ekkekeke...=p

Ok selesai kat Skudai..Selepas tu ke Taman Rinting pula rumah Napi..Jam dah pukul 4.00 petang.Rasanya majlis belum habis lagi kan...hikhikhik...maaf ya kami lambat sampai....=p

Ok dah pun sampai kat Majlis si napi ni..Hamboys biru temanya...hmmm...Dah selamat jadi somi kawan aku sorang lagi nih..Teringat kisah2 lama..ahahaiiii....katanya ku jual mahaiiii...hamboys...Tiada Jodoh Antara Kita hokay.....=p(sedihpunadejugakk)

Selepas makan kami pun ambil peluang untuk ambik gambar bersama Perantin..Tahniah myfren Hanafi & Pasangan...Semoga Mahligai yang di bina akan berkekalan hingga ke Syurga...Amin..

Hadoiii...dah penat..time untuk balik...Sebelum tu, My Bff Yusni mau cuci rambut katanya..Cuci kat kedai area Johor Jaya...Aku pun terjebak gak cuci rambut..lama dah tak cuci kat kedai kan..Kalau dolu2 olwis hokey...Rupe2nya My Bff Yusni belanja cuci rambut..Maceh ya....Dan kami terus balik jer..Penat seharian ke Majlis kawen......=)

No comments: