Sunday, November 6, 2011

Gift from Emirates~

Yeayyyy..dapat sebenier dari Abg K...wehuuuuuu...Maceh ya..shusah2 jer...Abg K yang baru pulang dari Dubai..Cutinya hanya 4 hari jer..Kesian tak dapat sambut Raya Haji kerana perjalanannye...

Aku dengan Abg K ni hanya "Teman Tapi Mesra" jer..kami dah lama kenal pun..Cuma lately ni jer rapat!Aku tidak fikir hingga ke tahap serius pun..biarlah kami berkawan2 dulu....Serik aku rasenya...Ingatanku pada Arjuna masih tak dapat aku lenyapkan lagi.....Pintu hatiku tak dapat di buka oleh sesiapa lagi walaupn kini ku cuba meramaikan kenalan...

Abg K orangnya biase2 saja...encem???hmmm..No Komen!!Mungkin dia bukanlah seperti yang ku mahukan..Tapi siapa tahu kalau dia Jodohku...Hmmm...susah sekarang ni kita nak cari orang yang kita mahukan..Biarlah orang yang aku aku pilih itu boleh menerima aku Seadanya....

Sejak kami berkawan..Alhamdullilah selera makan ku kini beransur datang..Abg K aseklah ajak makan sampai satet2 poyut aku...hahhahahaa...Niway tenkiu Abg K yang Cuba menceriakan hari2ku...

4hari Abg K cuti & sekejap jer mase dia dah bergegas pulang ke Dubai menunaikan tanggungjawab mencari sesuap nasi....Yang paling peliknya..Dia sanggup bekerja di sana kerana "Frust Bercinta"..alahaiiiiiii..Semoga dia akan bertemu dengan wanita idamannye suatu hari nanti..Aku?????hahahhaa..jangan di tanya..Biarlah Tuhan yang menentukan semuanya.....Rase Kecewa Hati ini masih segar lagi..Hmmm...



No comments: