Tuesday, November 22, 2011

Suke suki..tepayaki..ehhh...jom ke Leisure Park~

Harini cuti umum yeeaayy..baru nak bangun lambat..ade jer yang kacau..black out pulak!!Panass jadinya menyebabkn aku bangun awal!!Aduhaiiii..potong betul...Daulat Tuanku..HBD Sutan Johor..Allah peliharakan Sultan..Selapas selesai kazen aku betulkn ekon bilik aku pun nak gerak antar fader & mader ku...Tadi upah ekon kena rm80...haaiizzz..memang ikat perut aku pasni!Adehhh....

Dalam pukul 2.00 petang aku gerak dari Jay Bee..penuh kete ku..budak2 gemuks2 ikut pulak tu...hahaha...Aku bercadang nak bawak mereka bersiar2 kat tempat yang pernah MRB bawak sebelum ni..ke Leisure Park Kota Tinggi..Jalan on the way balik Kota lar kan...

Sebenarnya aku ingat2 lupa..tapi hentam jela...jalan merah macam masuk Kebun pula..konpom tayar kete merah2 kan...Agak jauh jugak nak masuk dalam ni...adventure lar gitu kan..

Dalam pukul 3.30 petang kami sampai..cuaca agak panas lar..Masuk untuk dewasa rm2 & kanak2 rm1...kalau nak bagi arnab & ikan makan kena beli arganye rm1 jer..pas2 bekas kena pulang hokey!!hahaha...

Sampai2 terus amek gambo kat depan...Seronok budak2 gemuks tu..mula2 chemuk takut..lelama dia berani nak bagi arnab makan....










Sebenarnya ini Kali ke2 aku sampai sini..huhuhu...so layan jela gambo2 kat bawah ni ya....

Selepas dah puas pusing2 kat tempat ni..kami pun pulang..Mak ajak makan mee bandung kat Teluk Sengat..huhuhu...Sampai2 jer aku & ayah Oder mee hailam yang lelain Oder mee bandung..Dan kami juga Oder ABC...hmmmm...shedap2...lama jugak tak pekena mee hailam & ABC...Maceh ayahh banje arini....=)




 Lepas kenyang kami pun teruskn perjalanan untuk ke Teratak Ayahanda Bonda.....

No comments: