Friday, November 18, 2011

Belated gift for MyBonda..=)

Harini jumaat...Besday mak dah pun lepas 12.11 aritu...Aku tak balik just wish on the phone jela...kenangkan arini nak balik......Aku mintak balik awal dalam pukul 5.00 petang sebab nak bai samting for mymum...

Aku ke jasko Permas tu bai kek yang kecik & boleh tahan jugak harganya...Pastu aku gi kedai bunga bai sekuntum bunga agar makk hepiiii..=)

Aku sanggup tak makan semata2 kumpul dwet nak belikan mak kek & bunga ni...Lapaaaaaaa...tak makan tengah ari tadi...tak pelah nanti tiba rumah mak makan...

Perjalanan pulang agak perlahan..Maklumlah sekarang cuaca hujan jer kalau petang2....So aku bawak kete jadi bersopan santun lah kan...hhahahaha.....=p

Dalam pukul 6.30pm aku pn sampai...Sampai2 jer Suprise kan mymum dengan bagi bunga kat dia...hikhikhik..."Hepi Besday Makkk"...

Lepas solat maghrib mak buka kad ucapan Dari cucu2nya..kretif sungguh cucu makkk..=p Aku hadiahkan mak 1 set produk Rania Gold..sebab aritu dia nak sangat!!Moga makk tetap cantik seperti Che Ta(Rozita Che Wan) ekekekkee.....

Lapaaaaaaa peyot aku..Pas makan aku suruh makk potong kek....hikhikhik....yum..yum....=)

No comments: