Friday, November 25, 2011

Sakit Urat sarafku menyerang...Adehhhhh..=(

Harini saketttt pinggang ku masih terase....Adehhhhh....sakitnye..Serba tak kena jadi...nyuttt..nyutt....pule....Ngan sape nak ku ngadu bagai...Dulu Arjuna tempat mengadu.....uuuwwwaaaaaaaaa...=(

Aku tak koje arini...Aduhaiiiii...saket pinggang ni buat aku tak bole bergerak sangat!!!!Aku bangun pukul 10.00 pg...pastu relaks jap tengok tibi & bekpess..Pastu basuh baju..Aduiiii...terpakse ku tahan sakitnye...

Arini rasenya nak melawat bapa BFF Eica kat hospital HSI...Buah pinggang bapa dia rosak dua2...haaaiizzzz...kesiannye...Dalam kul 1.30petang aku sampai ngan my sista...Kebetulan sista ade ordit arini...Sian lihat bapa BFF Eica...ku doakan agar bapanye cepat sembuh...

Kemudian aku ke famasi untuk beli koyok beso..tetiba dak famasi tu rekeman kan kalsium Moo..Aku memang penah belikan makk mase dia sakit pinggang dulu...katenya ok..Sebiji pil moo tu bersamaan 2 gelas susu...Harap2 ok...mahal pule..naseb ade diskaun....Time2 akhir bulan ni lah penyakit suke nak datang...Haaaiiizzzz....

Lepas ke famasi aku balik semula ke rumah akak untuk kemas2 barang untuk pulang ke kampung...Cuti lama 3hari tak ade pape nak buat kat Jb ni...boipren pun takde nak ajak dating...hmmm..so balik kampung jela....

Dalam pukul 6.30 petang aku sampai kampung...Rehat2..solat & makan...Pastu mak tuamkn pinggang aku ngan bantal panass..Ooccuuhhh..panassnyee....Aku memang da tampal koyok beso tu..ade kurang sikit lar ngan makan panadol xstand..harap malam ni boleh tido....hmmm..Myb berkaitan ngan urat saraf..Harap tak ade pape yang membimbangkan diriku...sian belum kawen da saket2 camni......haaaaiizzzz...=(

No comments: