Sunday, November 13, 2011

Selamat Pengantin Baru..Fadzilah a.k.a Ilot & suami..~

Harini aku ada Jemputan kawin my fren Ilot kat flat Johor Jaya..Dak chumel ni dah pun nak kawen!!!

Malam ni my BFF Eica pula Akan di sarungkan cincin tanda merisik Dari boiprennye...Tapi aku??????hmmmmm..mengeluhhh panjang.....

Chumel tema wane pepel cair...Suiitt sangat elot ni...Aku takde kawan nak pegi dah terpakse import artis pulak!!hadoiii..layankan ajer lah..

Kalau dulu susah aku nak kuar2 ngan lelaki tapi sekarang ni aku bole pulak buat macam tu untuk hepi2 kan diri aku...Sedangkan kawan2 yang lain sume dah ade teman...haiiizzz..dah naseb badan dengar cakap Arjuna..Akhirnya dia tinggalkan aku sendiri Kecewa di sini..Manakala dia hepi di sana...Adilllkahhhhh????Aku tak mampu nak cakap ape lagi.....

Aku & BFF Yusni sempat bergambar dengan Pengantin Chumelll ini...

"Tahniah Fadzilah & Lan..Semoga Mahligai yang dibina Akan terus berkekalan hingga ke hujung nyawa..Amin..."




   
                                                                   Suiitttt kapel....~

No comments: