Thursday, January 19, 2012

D' Tomato....

Uuuwaaaa...sangat tak suka bila sakit2 melanda....Not feeling well..Sore throat a bit fever..Tapi aku gagahkan diri untuk datang keje.....Mungkin sebab asek makan doyan saje..Badan dah panas!!Lagipun cuaca sangat tak menentu...Naseb baik ada air badak pemberian Arjuna dulu2...ahaks!

Harini aku balik rumah Sen sebab dia nak belanja makan Nasi Tomato sedap katenya..Yeayyy....bersemangat!!!!!Sekejap saja dah nak cuti panjang  CNY lagi beberapa hari..Aku tak ada plan apa2..Just balik jumpa ayahandabonda saja...

                      Hambek kau sekotak limau Jiran depan bagi....Terima kasih..Rezeki...

Dalam pukul 6.30 petang aku terus bergerak ke rumah bff Sen...Solat Maghrib dan baca Yassin kemudian barulah kami keluar makan.......Tapi sebelum makan Singgah Jasko Taman Universiti dulu sebab nak pegi Money Changer....Apaaaaaa??lepas tukar dolar kepada Rm dapat 4k lebih...huh pengsan kejap!!hahhaha...Kemudian kami bergerak ke kedai makan..lalalalla..=)

Alahaiii..Nasi Tomato dah abis pule.....Aku order Mee bandung Muar...Kedai ni kat Taman Universiti nama kedai 'De Tomato' kalau tak silap.....pfffff...merahnya mee bandung nih...layan..

Harini Maria orang kaya baru yang belanja.......Time Taceh moga murah rezeki lagi...Amin.....

1 comment:

Anonymous said...

how i wish i could...