Wednesday, May 9, 2012

Tutti Frutti for lunch.....

Alhamdullilah...ada yang nak belanja untuk makan tengah ari ni....Memang sejak bermenjak2 ni mengidam nak makan Tutti Frutti...Rupenye "Besday Gurl" nak belanja...Ofismate aku besday dia semalam...nak belanja katenye...

Agak pelik bila makan tengahari hanya yogurt saje...Ehem2...mampukah bertahan??Perut agak tak berapa sedap arini...Meragam dari pagi.....

Kringgggggg.....Mase untuk makan tengahari...Lokasi pilihan Tutti Frutti Taman Gaya....ok let's go bebeh....

Sampai2 saje aku di beri peruntukkan sebanyak Rm10 saje ye..lebih sila tambah sendiri...hahahha..kelakar jer kan...Rezeki arini....

Taraaaaa....ini aku punye!!!Dark coklat & vanila....ok kiter layan untuk diet yang baek...Bismillah....



Macam biase seisi berposing2...dengan "Adik Manis" yang belanja arini....

Yummy!!!!Kat mane2 dah banyak Ada Tutti Frutti ni...Aku ambik tak lar banyak sangat...semuanya Rm15.10 makkkk aiiiii...Pengsannn!!!!!!!



Selesai makan...aku pergi kedai makan sebelah tutti Frutti ni...budak Ofismate aku kirim nasi goreng kampung katenye..Bila melihat kedainye..sudah tahu harganye...Heybattt kan......



La Kopi nama di beri..agak cantik jugak tempat ni...aku pun ape lagi berposing lar..huhuhu...Cantikkan....hmmmm....kat dalam meja bulat tu siap ade ikan kecik2...hikhikhik....




Ada katil lar..da boleh baring tido terus....Kreatif2....Ok makanan yang di order pun siap..Harganya Rm6.90 ok...huhuhu...ok jom sambung kerja...Nyantuk pule...tapi tak lar kenyang sangat pun........


Dan hadiah dariku untukmu....

No comments: