Saturday, February 2, 2013

BFF Yusni Nikah..(2/2/2013)

Alhamdullilah..Akhirnya Bff ku Yusni sah bergelar isteri....Waaaa...abis dah kawan2ku semua dah kawen....Aku & Bff Eila datang lambat sebab arini aku kerja..jadi balik kerja aku & Bff Eila terus ke rumah Perantin....Gembiranya rasa......Sepatutnya harini kami ikut bergambar 'outdoor' di Singapore tetapi memandangkan semua ada hal masing2 jadi tak menjadikah kami nak ke Kota Singa tu....Sampai2 aku dengan Bff Eila tak ketinggalan posing2 gambar kenangan....Kemain gitu...

Selesai makan..kami cadangnya nak ikut Bff Yusni untuk persalinan 'outdoor'..Bridal nya punya lar jauh kat Permas Jaya..Lama dah ku tinggalkan bandar Permas ni..Banyak perubahan..banyak kedai2 makan kat tepi2 jalan..Ya Allah rindunya......Sungguh aku merindui....~

Sampai2 kat Bridal punya banyak baju perantik cantik2 hoiiii...rase nak kawen pulaknya...Warna hijau kesukaan pun ade..Hwaaarrr..teringat kat sambadi....hmmmmm....Namun ku tahan Jebat!Lantas aku & Bff Eica pun posing2 lah kat baju2 perantin tu...hikhikhik..

                                   Feeling2 nak kawen katenye.....uhuk2... me & Bff Eicah :)

**Alhamdullilah..nampak tak??Bff Eicah pun dah berhijab..Semoga kekal & di beri Hidayah lagi & lagi..Cantik sayang..memang sesungguhnya cantik kaum Hawa ni berhijab....Tahniah atas penghijrahan ini.:)*

Di sebabkan lambat sangat Bff Yusni nak siap..Kami cadang untuk balik aje..Penat nak rest!Esok resepsi kena bangun awal...So kite tunggu jela esok....Waaaaahh tak sabar nak pakai baju cantik2 kami..peeewiitttt!

Dan ini gambar yang Bff Yus hantar kat whatapp...Berbaju songket putih ya..masak panas terik pakai baju songket ya..huhuhu..

Niway tetap gojes sayang..Congrates...Happy Married Life..We are happy for you dear..Hugs..:)




No comments: