Sunday, January 23, 2011

Da Ciken Chop...ngeeeee~

Bowinknye da petang2 ni...perot lapa lak tu!!nak makan per ek?tetibe idea muncul..Nak makan ciken chop ler..hmmm..aku pun akak akak pi mam pat Hutan Bandar..

Cam biase lah da tau tempat ni olwis full..sebab tu kene pi awal...Aku ni da ler x mahir sangat jalan2 ni..seb bek ade akak aku..dia yang tunjuk jalan bole x??ape daaaa....
                                             sajer  jep uat cam gambo dulu2..hehehe...

Adoiyai..lama gak kite org tunggu makanan nak sampai ni..kat sejam gak ler..ari pun da nak malam seb bek x bape lapar sangat..tapi da kene gigit nyamuk ler...Pap..pap..pam..tepukan tok nyamuk2...hahhaha..Sementara dok tunggu kite org men gem..tgk tibi..hahha..mcm2 ade..x ketinggalan amek gambo gak!!hmm..yang paling besh tu orang yang order kendian da dapat dulu..haaaiizzzz...aku panggil dak yng koje ciken chop tu..Alahai..meresap tol..pasatu barulah makanan tu sampai...Gupenye pict yang aku amek bebanyak tadi x save..alahai..buek penat jep posing2 bagai..hmmm....


                                                        yum..yum..yummy...

Tara....hmmm..murah jep ciken chop ni..dlm rm5++..murah kan?pas2 banyak lak tu...sampai x abes makan..hehehhe...Pas da puas mamam..kite orang pun gerak balik..Perot  kenyang,suke hati..weeeee~

No comments: