Sunday, January 23, 2011

i loiikee..red colour..

wawawawawa....cuke..cuke..cuke...yang red kale itew....muahahahaha...Semalam sajer jer lalu lalang kat kedai jam..tibe2 tumpuanku terhenti apabila itew jam sedang bermain2 mata sama aku!!!waaaaaahh..siap men mate lagi eh...Limited addition babyG watches ler...i loikee..ehhhh..jap..jap jap nape tetibe jep aku suke kale merah nih???opsss..gaknye nak gaye cine kot!!tapi ape kne mengenenye????hmmmm...

Aku just try jep...Alamak...smart giler vavissssss sey!!!Aduhai...tapi arge nett..da x bule kurang lagi..arge babyG ni..rm350 jep!!!Masyaallah...mahainye!!tapi setakat nih aku memang xde paten2 jam cani 2 in 1..hmmm.....aku mmg ade banyak koleksi jam..tenkiu sangat!!!Tapi itew jam masih segar dalam ingatan makk...huhuhuhu...entah lah x tau bile akan dapat atau saje jer uat2 terpampang dlm blog tercinta ni..Haaaiizzz..gitu ler orang pompuan,pantang nampak...Adeh......Mudah2han lau ade rezki..ia akan berada di tangan ku 1day...Insyaallah..

No comments: