Sunday, February 6, 2011

Start coti..huhuuhu..

Rabu- 2/2/2011..waaa..aku da start coti ler...maklum ler sok da gaye cine...Gaye cine org Melayu lak yg coti sakan kan..heheheh...1 Malaysia maa...Aku rancang tok gi uma abang aku kat Hulu Langat..Seb bek barang2 da kemas malm tadi..tau x kelam kabut ler aku jawabnye..Bersiap2 dari Jay Bee..tok amek mak,ayah n adik aku...dlm kol 9.00 pagi aku gerak ke Kota...Bawak anak buah 2 org jep...Maaflah keto makk x muat nk bawak reramai yep..tunggu ler makk boli MPV nnti..hehehhe...Mudah2han lau ado rezki den...

Seb bek arini x hujan...lau tak..x pat ler amek my parent da keno kai speed bot lak kn...hmm..banjir daerah Johor..Kluang,Segamat,Labis,Kota Tinggi,Melaka n N9..waa..sume tempat banjir ni..

Aku sampai Kota dlm kul 10.30pg..jalan sangat klelier..huhuhu..lapa perut sarapan skali merangkap makan tengah ari..hhehe..Dalam kul 11 lbh baru kiteorg gerak ke Key ell..Sepanjang jalan bnyk x abg n adik aku kal..aduyaiii...gisau tol meka kami x sampai2...Jalan x bape nak jem sangat lah..Kali ni aku lak jadi mem beso dok bakang...huhuhu..adik aku yg bawak..bole x kete aku TJ boleh muat sampai 6 org!!makkk aiii..abis keto makkk cani..haaiizz...:p

Pastu kami benti kat Rnr Pagoh..nak gi buang air..minum2..makan2 lg..huhuu..tapi aku x makan ler..pasai da kenyang makan kat uma mak td...

hmmm...sempat lagi berposing semetara tunggu adik aku memerot..ahaks.....Layannn jer lar ye..


                                           heheheh...sori aku amek gambo aku jep...

                                                               posing2..

Dalam kul 5.30 kami pun tibe di Hulu Langat..Taman Lestari Indah my bro house..tp malangnye kami kene dok dlm keto pat depan umah dia selama setengah jam..alahai...dala  nk terkucil bagai...hmm..perut pn lapo..mak aku tadi ade bawak bekal nasi ngn udang sambal..pelagi sementara dok tunggu aku pun bedal dulu lah...hehehh..

                                                        wif Sharul Imran..

Malam hanya xtibiti makan 2 ngan round2 kat Key ell...Jalan raya agak lengang gak ler..Lalu depan Istana Budaya..tetibe aku teringatkan seseorang...alahai..mishnye kat dia...hmmm..abang bawak kami gi Tasek Titiwangsa jer..tengok racing kete kontrol...huhuu..teruja gak aku..x lame sangat kat sane pasal anak dia da ngantuk...Sebelum balik abang singgah Tesko Ampang..kami pun masuk jalan2 ler kat Tesko 2..abang beli lauk2 tok besok gaknye....Pas2 kami pun pulang....

Tepat jam 12.00am kedengaran mercun Pam..Pum..Pam..melawan2..cam perang dunia..hehehe..yela sok da gaye...Wo yaw Angpowwww....huhuhuhu..pas tengok macam2 mercun ade..aku pun masuk tido pasai sok ade xtibiti nak bngun pagi....gud nite benjamin..hhehe..

No comments: