Sunday, February 6, 2011

@ home & Layan Raja Lawak...

Jumaat- 4/2/2011 Aku bangun lambat sikit arini...x tau xde pogram..ingat nak lepak ngan kawan adik..tapi dia xde lak kuar gi Ikea beli barang katanya..aku pat uma jela men tenet ngn men gem layan anak2 pat uma abg...

Busan gak ler pasai xde pape xtibiti...Petang2 layan Hantu Kak Limah Balik Rumah @ astro first huhuhu....

Pas2 malam dok layan Raja Lawak 5..aduyai..klako x ingat!!tapi yang paling klako pengacaranye Johan ngn Zizan..ekkek...nek pecah perut aku di buatnye..

Abis raja lawak dah xdok koje  pegi mengedit2 gambo bagai ler...hhehehe. ngan uplod2 aplication....

Hasil dari Ipod touch 4:-

                                              hehhehe...santek x hasil koje aku nih....

                         santek kan  mamat tu lukis gambo aku..hhahhaha...pepoyo tol

Akhirnye aku tertido mase edit mengedit ni.....

No comments: