Tuesday, March 8, 2011

Hang out wif Cik enda & Cik papa....

>>6/3/2011~Ahad...jam 5.00 ptg..aku gerak gi TC..wahh...syokk temankan kawan gi shoping2..hamboys...waaaa...gi butik Guess beli handbag lagi kan..ade offer lah..tapi naluri ku berkata Tidaaaakkkkk untuk soping lagi..Uwangku sudah susut...kusut..serabut....hikhikhik...Gamainye orang kat butik Guess ni..Aku hanya mampu tengok jela...Myfren beli handbang guess...ade diskaun lar..pas diskaun dlm rm380 kot..atoiiii....ngerinye!!!

Pastu kami ker butik MNG..dulunye aku sangat suke ini brand..sekarang pun suke jugak..Myfren beli suar keje...Aku????tengok2 jer....hmmmm...Aku hanya jadi tukang bawak beg ajer..hahhaha...Pas2 myfen gi kedai kasut n beli kasut...


Tetibe dia ajak gi butik Mac..wow...i loike.....dia beli compak powder ngan blusher...Aku tak lar heran pasai aku pun kai Mac jugak..sebab mahai..aku jimat2 pakai lar..

Da penat2 soping2 penuh da tangan nak bawak ni..Myfren ajak gi koke..Redbox kat TC ni tutup pulak pastu dia ajak gi pelangi lak koke kat sane..tapi bile tengok jam cam tak dan jer kan..Jadi we ols pun deside gi mamam kat Vivo jer....yum..yumm..yummy...Citer banyak tak gune so layan jer la gambo kat bawah ni...huhuuhuhu..



                                                       me & Cik papa..wow...shedapnyer...

wowwww...i loike..tapi aku lupe namenye ape..di rekeman oleh cik papa....yummy...shedap2....=)


haiii..Cik enda mam ape tu.. pasta meatball  eh..nak sikit....dia ni kuat makan..tapi badan tetap kurus mainten..ape rahsia awak ni ek???hikhikhik....

                               wahhhhh...sukenye cik papa ni kan...yuk mamam......

hadoiiii..besh2..kenyang aku di buatnye...Tapi cam biase aku makan tak abis..sayang jer kan..Pastu pekena lak pizza ngan eskrim..da tak boley nak masuk perut aku ni yaww..

hmmmmmmmmmmm...sangat shedap....tapi sayang aku makan sekeping jer...pasai da kenyang..tetibe lak nak minum nescafe cham krimer..Ape lagi gelodak jiwe lar..tekak kembang jer cam nak terkua balik....Makan arini di sponser oleh Cik enda...weeee..suke2..Tenkiu Cik enda..nanti blanje lagi yer....


Pas da kenyang we ols pun alik sajer...Sampai2 umah aku terus layan Mentor....Zaaasss....

No comments: