Sunday, May 22, 2011

Alahaiii..Rosak sudah...=(



Alahaiiii....Rosak pula...Ini adalah Hair Dryer kegemaranku..sangat kuat dan cepat keringkan rambutku...Dah lame aku dapat..2 tahun lepas kalau tak silap..time aku beli Syampu Sunsilk dan  dapat free Hair Dryer ni....Adula...Aku memang ada yang 1 lagi..Mrb hadiahkan..tapi sangat perlahan anginnyer...time2 sesak ni pula nak rosakkk..Adoiii...

Pagi tadi mase tengah nak keringkan rambut..muncung depan tu tertanggal...Mase tunduk nak amek benda alah itew..x pasan dekat ngan rambutku..Lalu masuk ke dalam lubang kepala belakang dan terbelit kat kipasnya...dah berasap2.....haaaiiiizzzzz...ngeri mau guna kang Meletop pula...Saket kepala aku di buatnya akibat tertarek rambutku...Adusssssss.....macam2 betol lah..





Kat lubang nilah rambut aku tertarek dan masuk...hmmmmm..Puas aku cube bukak skrunye..Abang ipar pun cube godeh2..tapi pelik sangat skrunya..guna skru driver x boley..test pen pun x boley jugak...Tensen betuiiiii.......Sedeynya.......uuuuuwwaaaaa......time2 canilah nak jadi cani.....Lama dia berkhidmat ngan aku..Bulan lepas ade gak aku tengok kat 'Magic Boo' Hair Dryer yang beso sikit..time tu tengah offer rm100 jer...tapi mase tu memang lah tak beli sebab yang ade boley guna lagi.....hmmmmmm....Bagaimanakahhhhhhhhhh????tak suke...tak suke..........=( Bila aku hidupkan bunyi cam pelik...pas2 bau hangit..takot nak gunakan lagi....Nak buat caner dah naseb aku kan....Tamatlah Riwayatnya sudah....Sedey sangat lah......=(

No comments: