Sunday, May 22, 2011

Istirehat di Super Idol...

Semasa perjalanan pulang dari rumah Sen..anak2 sibok ajak pergi karaoke..Alahaii..dari minggu lepas mau koke...Aku terbaca mase balik ari2 ade banner Karaoke KTV baru bukak berdekatan ngan  Maybank Taman Daya...Sampai2..terus menuju ke Taman Daya....

Pas aku meronda2 kat area Maybank tu..aduhai..kat mane ek....Siap suruh si Auni tanya budak Digi..seb baik jumpe..rupenya kat belakang Maybank...Aduhaiiii..jenuh pusing2.....Finally jumpe...dari luar tengok harga murah je...Bila masuk memang murah lah Sejam rm10...2 jam rm20..kalau malam harganya lain pula Sejam rm22..boley lah setakat nak lepaskan gian mereka ni...Naseb baek mereka mintak ayah mereka dwet sebelum pegi...hikhikhik...guna dwet kamu ya....Aku mintak sejam jer...Si Aina yang belanja harini..hikhikhik..

Okaylah not bad biliknya...tapi aku blur2 guna remote tu..cam susah jer..Aku nyanyi 1 lagu jer..layankan anak2 ni kan..Bergaya sakan...sambil2 aku berposing...kehkehkeh...Jangan marah haaaaa.....=p


 Aku jer yang posing2 sebab dok melayan mereka ni mau nyanyi lagu ape...

Wahhhhh...sukenye korang kan...Next wik mau Exam..boley enjoy2 kan...Pas koke ni study hokey...Aku pun melayankan jer mereka ni kan.....

Pas dah puas nyanyi sampai 1 jam...kami pun balek jer..Tapi perut dah gase lapar..Akak aku dah suruh bawak mereka ni pergi makan terus...Nak makan kat mane sedap ekkk???Last2 kiteorang pergi makan kat Al Kauzar jer...makan goreng2 jela..Hari pun da gelap nak hujan...Kul 6.30 petang kami pun pulang jer selepas dah kenyang...Itulah aktiviti harini.....hmmm..=)

No comments: