Friday, September 16, 2011

Mini Open House & Celebrate Birthday Princess..

Bangun Jam 9.00 pagi..kemudian ke pasar beli dada ayam & barang2 yang patut...Harini kami buat Open House & selebret besday...Majlis mula pukul 5-00 ptg hingga 11-00 malam katanya...Bertungkus lumus aku buat ape2 yang patut......Menu harini Soto nasi & soto mee..mee goreng...Makaroni cheese,& kotail buah2han berserta kuih muih....waaahhhh....heybat...

Peluh2 aku potong buah2han untuk wat kotail walaupun senang tapi amat leceh...Juadah yang aku sediakan ialah Makaroni cheese & Kotail buah2han.yang lelain Alongku buat...huhuhu....Pukul 2.00 petang aku dah siapkan masak sume part aku..sebab pastu nak anta sikit kat partnerku yang tak dapat datang kesian......idea juga suruh masak makaroni nih....tak tau lar sedap ke idokkkk kan...hentam sajelah labu.....ngeh..ngeh...ngeh....=p

Taraaaaa.......nilah dia Makaroni tu...tapi kalau lebih krim lagi shedappp kot...myb boleh cube lagi bila2 nanti kan...

ok...majlis dah nak mula ni...berpeluh aku di buatnya..panassss..Ayahanda bonda & adikku pun dah sampai..Mereka dari KL pastu pergi jemputan kat Nilai...

Nilah Princess yang nak potong kek tu...Cam biase tugasku mekapkan si kecil gemuks ni..hhahaha..hamboysss..bergaya lagi!!

          Wahhhh...kek angry Bird kau ade...hahhaha..sebelah tu kek anniversary alongku...

                                                           hamboysss....

                                                             adik & kakak...

                                               cousin & rakan FB..hikhikhik..
                                  Maceh Sen, Maria,Bb Shahir,auni & nuha yang datang..

                                                    Sanak saudara yang hadir..
                               Maceh pada Bff Yusni & boiprennya yang sudi datang lagi....

                                    bersama Along & kak Lynn (fauziah gaos katenya...)

Alhamdullilah...ramai juga tetamu yang datang memeriahkan majlis....Aku dah penat berlari sane sini..tambah ape2 yang patot..Ramai yang kate shedapppppp...yeaaayy..hepinya...Paling laku my Kotail..huhuhu...Pukul 12.00pagi baru siap kemas2....aku dah tak larat sangat nak tolong lagi..seb baik esok coti....

Terima kasih kepada tetamu yang sudi hadir..sanak saudara,jiran2 tetangga,rakan2 taulan..Di harap berpuas hati dengan juadah yang di sediakan....=)

No comments: