Friday, September 16, 2011

Njoyy @ Firefly Valley Leisure Park

Harini merupakan hari cuti am...Hari 1Malaysia.....tak tau nak pergi mane..tapi partnerku ajak jalan2 dekat2 jer..Lepas solat jumaat..kami pun mulakan aktivuti..Lalu jalan hiwei baru katenye..dari Kongkong ke Desaru...Aku pun tak pernah lalu dari Kongkong tu..Tol rm5.20 kalau tak silap..

Kami ke Fruit Farm..saje2 nak makan buah katenye....

                    Hamboys..kelasss kau N..besau betul pulasan tu..shedapppppnyer...=p

Lepas dah puas makan buah2han & posing2..kami pun beredar..Partner nawak masuk AT1 aku memang tak pernah masuk situ..saje tengok2 kawasan..ekekek...Lepas tu Pasak pula...dan kemudian kami ke sini.....Tengok gambar hokay...

Haaa...1st time aku pergi tempat nih..lalu dah banyak kali..nak masuk tempat ni mula2 cam advancer sikit lar..habis My tengku kena tanah merah....Masuk cume bayar rm1 jer kalau tak silap...boleh beli makanan arnab atau makanan ikan..Mase aku pergi ni ade kamping budak2 sekola cina..haaaiiizzz..meriah....Jom layan gambar2 kat bawah ni..=p


                                                    alololo...somelnye arnab ni..       
                                                               Jinaknye..

                                                               Nice kan tempat nih..

                                      cam hamster tapi lupa nama dia ape...ngeeee..=p

                                                       Ayam turkey...hahhaha..

                                                                  Iguana....

haaa..ni lah rupanya Burung Puyuh yang aku suke makan tu...Pertama kali aku tengok..ahaks..=p


                   Kanak2 berkamping...weeee..sonoknyer..macam2 aktiviti mereka buat..

            kalau masuk situ nak engok monyet kat pokok2..tapi aku just amek gambo jer..

Ahahaiii...permainan ni aku main mase skola tadika kecik2 dulu..Alahaii...rindunye zaman kanak2 riang...haaaa...now dah jadi kanak2 lar nih...ekkkekekeke..=p

Tempat ni sesuai bawak anak2 untuk aktiviti riadah petang2...sure mereka hepi & njoy punya...banyak juga binatang yang ade kat sini..tempat pun Not bad & ok lar untuk santai2 petang....=)

        Hamboyss...sonok kan....buai laju2...Aku nak kawen dengan Anak Raja..opppsss..=p

                           Berehat pule setelah penat berjalan & berposing....huhuhu..

                            Itulah kapal karam kini telah di jumpai semula.....hikhikhik..=p

Ok dah penat..Now nak balik JB...Cuace mendung pula..Maceh MRB..bawak pergi jalan2 Tenangkan Fikiran & hepi2....Njoy sangat.....Selepas tu misi untuk beli barang2 untuk buat open house esok....Soping kat Tesko Plentong jer..Kemudian kami ke pasar malam & makan...yeaaayyy...hepi sangat......SU..=)

No comments: