Saturday, November 19, 2011

Melaka_Tiang Dua...

19.11.2011~Sabtu pagi2 mataku dah kujutkn ku mangun!!Adehhh..7.30 pagi da mangun....Adulaaaa..ngape tak bole tido lagi nih...hmmm...Lantas ku bukak YouTube MLM mlm td punya...hadoiiiii lawakk dowh kumpulan Boboiii....najwa latif katenya...buku 5...hahhahha..Pas2 aku layan pulak lawak Osbon..hadoiii..Pagi2 da buat aku gelak sampai pecah perut!!!Adussss...lalu ku sharekan ngn Arjuna.....

Lepas tu aku mangun tengok makk tengah bungkus nasi lomakkk...hmmm..shedapnyeee...pas basuh muka aku langsung makan..hahhahahaa....Makk bungkus banyak sebab nak bawak ke rumah my sista sekali...hmmm..pastu nak tdo pun da bolekan...Kul 10.00 Pagi aku mandi2..sebab arini nak ke rumah pak long Melaka..tapi singgah uma my sista dulu sebab nak saing dia...

 Pukul 11.00 kami gerak tapi aku anta mak ngn ayah gi uma orang kawen kat kampung ni dulu...Aku stay dalam keto jer...malas nak turun sekali....Selepas tu baru gerak gi umah my sista..kul 12.30 tengah ari kami pun sampai.....


Tunggu my sista balik koje..Dalam kul 3.45petang baru gerak ke Melaka...
Mate aku tetibe merahhhh pule..Adesss...


Harini Team HarimauMuda lawan Myanmar...Aduiiii..harap2 menang..x dapat tengok..game kul 5.00 petang..tapi kami dalam perjalanan..Jadi aku tengok update kat my twitter Dan radio jela...Setakat Separuh mase masih 0-0 lagi....go bby go..Mesia....-hamboyss kau xcited betul...-huhuhu..=p

Hiwey banyak kete...ujan juga bila nak sampai Pagoh tu...Kami sampai Taman Sri Paya Dalam dalam pukul 6.30 petang...Kali ni x sesat...hikhikhik..Peyott aku lapanya...mak ajak gi kedai makan malasnye....Lalu ku makan kuih2 yang Ada jer...Sempat amek gamba pelamin yang simpe but nice lar....huhuhu


Aku nampak orang makan sup tulang..lahaiiiiiii...shedapnyee...sampai ke malam aku cari....Malam ni tido umah kak Num jela..(umah anak Pak long)Aduii..tensennye tido umah orang kan tak selesa jer nampaknye ni....

Dalam kul 8.30 malam kami pun di jamu dengan makan malam..Aku ingat ade sup tulang...haiiizzz...hampa betul...Akhirnya lepas makan nasi barulah di kuarkan sup tulang tu..Yeeaayy..akhirnya dapat juga aku makan..Malam ni acara berzanzi & marhaban je..sebab rumah Pengantin lelaki....

Lepas makan haruslah ngantuk..aku balik rumah kak Num & nak tengok citer tibi 3..Payung Emas..aduhhh..x dapat nak folo sangat sebab sibok bebual ngan abang zam..Dia stori pasal Abu Dhabi..Dia & family dah 3 taun kat sana..sonoknye dengar...hmm..pas2 aku ulang lagi makan sup tulang dengan Auni...Aduiii..gemukkssss hokey!!!

Akhirnya mata dah ngantuk & terlelap di sofa...Ujan lobat beserta guruh..dah lar sejuk..pintu luar tak tutup..aku tido bawah kipas...Selimut pun tak ade..tak selesa jadinya..Nasiblah tak ade nyamuks...Mysista anak beranak tido kat beranda depan..aduiii..bole gitu tido kat luar..hmmmmm..layann zaass jela..dah namenya tido rumah orang kan!Terimalah seadaanya kata Abon...wakakakkaka...=p

No comments: