Saturday, December 24, 2011

Hilangkan tension dengan Memacing....huhuhu

1st time aku pergi mancing harini..ikut abang ipar,kakak,anak2 dia & kawan dia Zul sekuarga....Mancing dekat kampung aku jugak..tapi di kolam bekas abang ipar kakak...Lepas makan aku pun bersiap2...Mereka dah siap2 sediakan mancing bagai..Cuaca arini agak baek...Nak pergi kolam tu kena lalu jalan nak ke Sg.Layau..Lama aku tak lalu jalan ni...dah tar...Dulu2 mase skola2 selalu jugak pergi Layau ni....Jalan agak adventure..hikhikhik...

Sampai2 jer terus excited....Maklumlah aku tak pernah gi mancing...ekekeke..siap sediakan umpan bagai.


                                 belaja memancing.....bersama anak buahku....terre lettew..

Apakah yang mereka buat berdua2an nih???hakhakhak....cubelah teka....hamoii...hamoiii....

 Memancing memerlukan Kesabaran yang tinggi...Termenung seketika aku mengenangkan naseb diri
 Fuyyooooo..inilah hasil tangkapan untuk arini!..ikan talapia..ikan haruan...tapi harini ikan2 macam xde mud nak makan umpan jer...hhahaahha..boleh gitu kan..

Cantiknya Ciptaan Tuhan....pokok2 & tali air yang sangat jernih....gewam aku...macam nak terjun mandi..hikhikhik...

                       Hamoiii..hamoiii..syokknye korang bekubanggg..Jeleshhhhh hokey!!

Lama jugak kami kat sini.....Aku dah naik gatai2 dah...ngantuk pun ade..hwarrrr..nak balikkk..

Hokey tangan dah naek gatal2..Kulit aku sangat sensetif....kat dalam kebun nih..Adehhh...Pas dah banyak dapat ikan...Kami pun pulang saje...

No comments: