Saturday, December 31, 2011

Reunion UTM...IOI Resort yeaayyy!!

Tiba2 mybff Sen hajak teman dia pergi Reunion..Aduhaiii..malu seyy....Aku tak ade wang banyak nak gi..tapi dia bayarkan aku katenye..Alahaiii..sayang yu lah..ekekek..Aku stay lagi rumah dia..penatnya rase....Bangun pagi dalam pukul 9.00...Pukul 12.00 tengahari nanti mau berangkat pule...Kami siap2 mandi..Adeh perut sanat lapar........

                                                   Tadaaaaaa..okay dah siap dah!

Aku tak tau nak pakai baju apa..Katenya formal2..Dah lar kat hotel..takakn nak pakai camni..Arrghhh..belasah jela labu.....Sebab dah lambat..tak sempat nak mamam dulu...Terus ke UTM tunggu bas...Haaaiizz..kelako rasenye..lama dah tak naek bas..ni naek bas universiti hokey!!Kelass kau jah....ekekkeek...Aduhaii..semua orang pakai baju kurung batik..ade yang siap bawak baju bagai...Aku ngan Sen bole pakai gaya gini...hohoho....bedal sajalah....

Berposing2 dalam bas...hikhikhik..Kawan2 bff ni sume dah akak2..Almaklumlah orang koje gomen kan!Aku boleh layan semua..ekeke..Ade akak sebelah aku ni..Aku gelar dia 'Datin Maimun' dia bole tubet tecik2..aaaaawwwww..satet ler Tin Mun..Nampaknye dia sukeee saye..hhahahahah..layan..zaaass....Aduhai..perut sangat lapar..Lambat betul bas ni mau sampai hotel..Adehhhh....Atas permintaan ramai..driver bas berhenti makan kat Ayer Keroh..Jam dah pun pukul 3.00 petang....

Aku ngan Sen makan nasik ayam jer yang mampu ku telan....Dekan setengah jam kat RnR ni....Kemudian kami pun teruskan perjalanan...Keras wuntutku...satet hokey!!!

Alhamdullilah dlam pukul 5.30 petang kami pun sampai ke IOI Resort ni...Katanye disediakan bilik persalinan..tapi macam penuh saje...Kami pun lepak2 di surau saja..Adehhh..berlengas pakai bju ni sampai malam..Naseb baek wangi...Yang lelain siap bersalin2 bagai...Aku ngan Sen steady jer!huhuhu...

Lepas maghrib katanya majlis bermula..aku & Sen turut bersiap2..hahhaha..layan saje..Kemudian berposing2 bergambar...huhuhu..layannn...

Apaaaaaaaaa???Ade SuperMan..ekekeke...Superman ni nak take pitca ngan aku lar....haiizzzz..pasan betuiiii....huhuhu....


Hahahha...paling kelassss..siap ade red kapet hokey!Lepas tu kena take pitca dulu sebelum masuk...wahhhhh...terasa ala2 retissssss...Sen dah macam boboi..ekekek...Aku mainten bergaya!

Datin Maimun yang pakai baju Hijau kedua dari kiri...ini kawan2nya..ekekek..layann...

Majlis selesai jam 10.30 malam..Aktiviti selepas ini terus pulang saje...Nampaknye selebret Taun Baru dalam bas saje ya..hhahaahah....

                                               Posing gaya model....bhahhahahaha....

Sementara menunggu Supir kami datang...hohoho...Adeh penatnya..tak dapat pigi jalan2 Alamanda ke Putrajaya ke tengok munge api kan.....Kite fireworks kat dalam bas jer hokey!!Dalam bas kami tidur jela..apa nak buat lagi...Pukul 3.00 pagi bas baru sampai UTM..Adeh..nantoks...Pukul 4.00 pagi baru sambung tido semula kat rumah Sen...Letehnye badan.....zzzz...zzz....

No comments: