Thursday, December 29, 2011

Terima Kasih Peminatku~

Alhamdullilah...tampa disangka2 harini aku dapat perfume dari tutttttt...ekkeek...Macam tau2 jer perfume aku dah nak abis.....Hugo boss...wahhhhhh....Speechless!!!Time Taceh Arjuna....i loikeee..baunye pun sedap...Eeeiiii...sukeeelah tak perlu kata apa2....


Tak lama kemudian datang pula pos laju...wahhhhh....tenkiu..ramainya peminat hantar pezen!!ahaksss..Time Taceh adikku Pali & abangku yang kirimkan Jeruk2 & tea Kemerun..yela korang jalan2 kan krismes day...ekekek...

Zaassss...sangat meliurkan tengok jeruk2 itu....Time tacehhhhh...saye sukeeeeeeeee..

Harini aku balik rumah bff Sen lagi...Terasa sangat jauh....Maria balik dari perak malam ni..Aduhaii kawan aku sorang ni memamg penakut!!ekekkek.....Lagi aku dapat habuan lagi....Syukur Alhamdullilah...banyak rezeki dapat harini.....

                                               Dari Perakk...wahhh...Tenkiu ya..

*Time Taceh semua kepada peminat2ku...Semoga kalian semua dimurahkan rezeki..Amin....=)

No comments: