Friday, May 4, 2012

Hai Incik Meii.....=)

Pejam celik..pejam celik dah pun masuk bulan Mei....cepatttnyeee!!!Lamanye aku tak menjengah blogku ini.....Rinduuuu...Aku sangat bizi beberapa bulan ini dengan tugasan baruku...Kalau dulu aku banyak mase nak main "tweet2"..laaa ni memang jengah sekali sekale saje..Fesbuk???same juga...sekali sekale ku jengahhh....

Sebenarnya banyak cerita yang aku nak update..Dari hari ke hari tak berkesempatan sampai idea pun naik ilang..Sume cerita-cerita agak dah basi. lah kan..

Alhamdullilah..bersyukur dengan kurniaanNya kerana memberiku rezeki..Walaupun tidak mencapai tahap yang di harapkan..Aku berdoa agar rezeki yang diberikan ini cukup walaupun sedikit.....

Banyak perkara yang berlaku dalam hidupku & hari-hariku sejak beberapa bulan lepas....hahaha..cer citer..cer citer....Oleh kerana itu mungkin juga mengganggu untuk aku menulis blogku ini..Haaaiiizzzz...Rindu nak bercerita..celoteh bagaiii...ahakss!!!

Sebenarnya sedang menunggu untuk menyaksikan artis febretku untuk di ijab kabulkan..Siapa lagi kalau bukan "Schawal"..suke sangat dengan derang ni sebab suiittt kapel sangat & cam gonjol2 sikit mereka ni!!i loikeee...ahaksss!!!Finally Awal dapat juga menjadikan Scha "Suri Hidup" nya..Haaiizzz..bila lah tiba giliran aku kan...Tetiba aku pulak yang rase Nebes...Kemainnnn over betul...hikhikhik...Kiranya Pernikahan Schawal akan bersiaran langsung di Astro ria,Awani & beberapa stesen tv lain....Jam 9.00 malam nanti..Tak sabarnyeee..ehhhhhh...huhuhu..

"The Best Man Win" itulah temanya...Wahhhhhhh...sukeee..Sama cantik same encem..Sepadan gitu..Untunglah bertuah badan...Semoga mereka kekal hingga ke akhir hayat...Amin....=)

Baeklah nanti aku akan update2 cerita-cerita terkini & sensasi gitu...aaauuwwww....Har..Har..Har...tungguuuuu........

No comments: