Saturday, May 5, 2012

Super duper Bizi hoiii..

Nota : Pening tengok blog dah bertukar wajah...Baru dapat xplore..

Hampir 2 bulan aku di tempat baru..kawan2 baru semuanya baru..Setakat ni semua dalam keadaan terkawal..Semalam kire hari paling mencabar bagi aku..Kirenya bos aku nak "Test Power" aku letew..har..har..har... walaupun agak kelam kabut tapi aku still mainten lagi bebs..huhuhuhu.....


Baru jer nak duduk....bos dah panggil lagi..lagi & lagi..emel sane sini..buat 'Quotation' banyak hoiii..kali ni siap kire2...Pfftttttt...matematik aku dah ler kureng...nak tak nak buat jugak ler....Dari pagi sampai ke petang memang xde mase nak toleh kanan toleh kiri..haiiiyakkkk...bizi lor....Banyakkan fail2 atas meja tu..haaaa..ni pulak nak kena buat ISO....heybatkan saye!!!hikhikhik....

Sebelum mula keje sila amek gambar dulu untuk bukti yang aku sangat bizi...ahaksss!!Tapi memang tak menang tangan di buatnye...Tetiba aku jadi Nebes bila bos aku sume benda nak cepat.....huhuhuhu...Nampaknye lepas2 ni aku kena bersiap sedia dengan Mental & Fizikal yang lebih baik....Semoga cepat Naik Gaji ya Bosssss.....Amin..har..har..har...

No comments: