Friday, January 11, 2013

Luaskan Kuasamu..Johor DT vs Perak..


Pertama kali dalam hidup aku tengok bola secara live..Kalau dulu dengan Arjuna tengok bola kat kedai mamak jer..Dia pun tak pernah bawak tengok live...Teruja..Tiket di taja oleh adik aku..dia yang belanja..hikhikik..Malam ni Johor Darul Takzim vs Perak..Aku sangat teruja sebab ade pemain2 Harimau Malaya kat situ seperti Safee Sali,Aidil & Zakuan,Safiq Rahim,Mat yo..& ramai lagi lah...Dengan harapan aku dapat jumpe mereka..huhuhu..kemain angan2 tinggi.....Perlawan ni berlangsung di Staduim Larkin,Johor jam 8.30 malam ni..Macam biasa aku balik pukul 6.00 petang..kelam kabut nak sampai umah...Sampai2 adik,ayah & anak sedara dah tunggu aku...Sebab kalau lambat nanti susah nak dapat parking..


Sampai2 je rumah..aku cepat2 bersiap..Paling tak suke bila aku pulak jadi driver...Adehh...Sampai2 kat stadium..aduyaiii punya ramai orang..nak paking pun agak susah..nasib keretaku boleh selit2 kan..huhuhu...Aku sangat teruja tengok bola ni...Stadium penuh...ramai giler orang...so kami duduk agak jauh tapi nampak lah...Suasana gamat sangat bila penyokong2 menyanyi..main kompang...bunyik drum..ade macam obor2..macam2 lagi lah...ooohh..cani bile tengok bola live ya..Pukul 8.30 malam perlawanan pun bermula...Sebelum tu sumua orang buat macam 'ombak2' memang macam 1 kuarga lah kalau bola nih..x kenal pun jadi kenal ya..huhuhu...So agak jauh aku nak nampak pemain Harimau Malaya..hmmmm..kalau dalam tibi kite tengok rancak jer permainannya..tapi bile live ni..macam lambat jer..huhuhu #IniSemuaPoyo...So aku fokus tengok bola..sampai hilang suara jerit2 ni..alahaiii.....

 Posing2 dulu mase rehat..Sebelum pemain mulakan main bola lagi..Kemain hepi ayah aku dapat tengok bola..ahahhaha...

Semangat..Aku siap pakai baju Bola Sepak Malaysia tu..har har har...

                                                  Adik & anak sedaraku..


Nak balik punya jem...Adeh hampir 2 jam tersekat..Mata pun dah nantok & lapar giler...haiiizzz...So ok lah dapat juga merasa tengok bola live kan...Pengalaman Baru tahun 2013...=)

No comments: