Tuesday, January 15, 2013

HBD to me..=)


Banyak ucapan Selamat Hari lahir aku terima dari pukul 12.00 mlm tadi sampai lar ke petang harini..Ya Allah..bertambah umurku lagi...Tiada sebarang perubahan yang berlaku..Namun ku bersyukur masih di beri peluang untuk menikmati kehidupan....Azam tahun 2013 ni......seperti di bawah..tak taulah tercapai ke idak...Aku hanya mampu berdoa...=)




 Thanks for all the #Birthday #wishes and Aminnn to all the lovely #prayers...Is just a number, Your mind and soul's age is the Important!!ALWAYS BE YOUNG INSIDE....:)✌

-Love And Be Love..-

Harini pergi kerja seperti biasa..agak lain dari tahun2 sebelumnya..Kerana tahun ni aku sambut besday di tempat baru..Tiada kiriman bunga ku dapat sepanjang harini...tapi aku agak 'Steady" jer..Besday gurl katenya...Alhamdullilah dapat pezen dari 'office mate'..Hadiah pertama..Terharu....=)

Rezekiku dapat blouse..Cantik..since aku pun dah lama tak soping baju2..gumbiralah rase hati...dapat frame lagi...Wahhh....Terima kasih Cik Nim....tears**

Mase cepatnya berlalu...macam2 rase ade...ku cuba kuat kan hati kerana tahun ini tahun aku kena berdiri di kaki sendiri...mengharungi segalanya sendri...Masih belum jumpa lagi 'Teman Pengganti' Semoga DIA selalu mendergar Permintaan Hatiku...Amin...

**# Ya Rob’..biarlah dengan bertambahnya usiaku ini.. aku lebih dekat denganMu,lebih patuh padaMu dan lebih sedar akan hadirnya maut itu tidak mengira masa dan usia kerana hakikatnya semua ini hanya pinjamanMu semata....

No comments: