Sunday, May 29, 2011

Barcelona vs Manchester United

Tetibe kedengaran suara riuh2 kat hall....buat aku tersedar..Tengok jam dah pukul 2.45 pagi kalau tak silap...Alahai ade bola..aku dah suh adik kejutkan pasal arini Final....Tak penah2 aku bangun nak tengok bola..sebab nak tengok MU punya pasal..aku bukak mata luas2...

Lepas dah basuh muka aku terus ke depan tengok..ramai pula kawan2 adik aku yang tengok niha..Tetibe dah gol..Barcelona dah 1..Alamak...caner ni...tak lame kemudian Roonney gol kan pula...Yeeayyy...sudah 1 same..Permainan hebat yang di tunjukkan oleh team Barca...Messi pun boley tahan gak...

Tetibe masuk pula gol ke 2...Dah lah aku batting ngan adik aku...katanya Barca akan menang 3-1 ramalan nyer....Maka kecoh pula mulut penyokong2 Barca ni..Kang aku Soletip mulut korang bising2 ni eh....hamboys marah pula adik manis ni...ahaiiii...Aku sempat pula update Twiter dan Fesbuk..gamai yang tengok bola...Mata aku memang ngantuk  sudah..Dah ler nak gerak awal pagi nanti...Adula...Mrb i tengok hokey...



Hamboys...memang cantik dan hebat permainan Barca pagi ini..Sudah 3 gol pula...Confirm menang ni!!!!hmmm..sori Mrb...caner ni??hahahhaah..Tetibe aku tertido kat sofa...terbangun pasal adik aku da bersorak2 katanya ...."Yeaaayyyy...Barcelona menang...Heybat2..."Aku cakap..."Uuuwaaahhh...ngantuknye tido dulu.." hahaaha..mereka ketawa....Memang tak di nafikan pemain Barca heybat pagi nih.....Best2 walau aku tonton dalam mamai2....hahhahaa...Layan bola sey..Teringat mase sekolah2 dulu sebok bangun tengok England..david bekam main...huhuhuhu....Anyway..Congrats Barcelona...Tapi tak pelah MU pun tak kurang hebatnya Juara 19x kan....Adat bertanding...Mesti Mrb sedey kot..hikhikhik..Pastu aku sambung tido daaa...zzzzz...zzzz

No comments: