Sunday, May 29, 2011

Jakel~Econsave....

Destinasi seterusnya adalah ke Jakel pula...sampai2 mataku melilau2 melihat pelbagai kain...corak dan warna..Hamboys cantiknye...Tapi aku mampu tengok jela.....Tak tau raya taun ni ade baju raya ke tidak..Mud nak membeli kurang pasai Fulus tak de..hhahahhaha...Aku tengok bonda pun dah rambang mata tengok kain2...Aku pun da naik pening tengok..ramai juga orang arini...Lagi2 ade cabutan bertuah..lagi ramai yang membeli.....

                                                               sempat lagi posing tu...

Kakak aku suruh ke tempat langsir dulu..takot bonda terbeli kain pula...Mata kami rambang..lagi2 aku dan akak aku..hahhahah..wane yang menjadi tumpuan ku taun ini adelah "GREY" kale..hihihi...Mata aku tertumpu pade kain langsir wane grey ade kilat2 sikit..kainnye jarang ler...tapi santek..Bonda nak beli yang murah2 jer..kena anak2 yang pilih Hambek ko....Puaslah kami berbincang..pasal kain tak cukup...dah terpakse amek corak yang lain..tapi hati aku tetap berkenan kat pilihan yang pertama tadi..hanya cukup untuk wat langsir bilik akak dan abang aku aje..Tapi bilik aku tak de langsir...uwaaaaa.....=(

Selesai memilih now nak bayar pula..kire punya kira..total sume rm546.50...ferhhhhhh....hambek ko...pilih2 tak hingat!!Kesian pula kat bonda..sedey pasal aku tak dapat tolong bantu dia sikit untuk beli langsir...hmmmmm....Sayu hati.....

Selesai ke Jakel..kami singgah pula ke Econsave untuk beli barang2 basah nak masak malam ni...Nampak gayanya Bonda dan Ayahanda kene balek esok..dah malam sudah....Hari ujan pula...Kesian mereka tak pernah ke Econsave Taman Daya..aku bawak mereka pergi..Kalini aku pun tak dapat membantu kakak beli barang2 basah...Alahai...segannye rasa...nak buat caner kan...

        Hanya mampu pegang jer..ekekekke...jalan2 dalam Econsave...aku tak beli pape pun..tengok saje...

Selesai berbelanja..kami pulang..laparnyer perut..Hamboys!!Abang ipar yang masak ikan caru bakar...adoiii..terbatok2 sudah...Habis licin kami makan..yummy!!Habis makan mase untuk tengok Mentor Final pula....Finally Salma & Erra menang!!weeeee..sukeeeee...aku memamg suke Salma..lagi2 Mentonya itew..kikiki....Habis Mentor,mata sudah ngantok....Tido dulu ya...Penat arini.....zzzzz...zzz...

No comments: