Sunday, January 9, 2011

AJL25

hmmm...x saba nak tengok AJL ni jap2 lagi..sape lah yang menang ek???Persaingan heyybat2 gak yang masokk ni..tapi aku tetap pilih boiprenku Faizal Tahir...Hamboys.. pasan lebey ko an..ekekek..aku tau sume mmg mengharapkan Faizal menang lah...ane xnye ade 12 pencalonan gile ko heybat x heybat...hmm...Mmg besh lah gandingan pengacara Faizal Ismail ,Ally Iskandar ngn Sheryl Samad..kalako gak ler derang ni..xde lah busan sgt tengok...lagi2 faizal Ismail uat lawak lebey...ekeke..Cane pun uol mmg Teerrrrbbaaaeekkkk!!!!!Tapi ending mmg x menggembirakan bile d'umumkan Tolong ingatkan aku(Ana Rafali) the winner..Aduyai....mmg mendapat tentangan di Fb,Tweeter & sbgnye lah..hmmm...nak uat cane da pilihan Juri Profesional gitu an...seb bek Faizal Tahir pat Persembahan Terbaek an..tapi mmg Hanyut lar Faizal..besh2...Vokal Terbaek..Hafis Af6 yang hmmm..besh ker lau Yuna ok gak kot...Pat ke3 Hafis Af6 lagi...ke2 Meet uncle Husin xpe lar mmg dlm andaianku...yang no 1 tu yang kompius tol...berbekalkan ngn gitar tong jep ley menang.....yela kene time Hakikat dia da menang nak uat cane walaupun x puas ati.......Niway tahniah Ana Rafali..Tolong ingatkan aku sok bangun awal ye..sok aku koje...aku nak Hanyut dulu ni..zzzzzzzz...kroh..kroh..kroh...oppss lupe gud nite...zzzzz...~Hanyut suda..

No comments: