Sunday, January 9, 2011

Hilangkn STRESS ngan mam Baskin Robin...

hmmm..pagi2 lagi anak sedare ku Onie da ketuk pintu..kejut suh anto pi skul...aduhai..malasnye nak mangun...last2 suh ayah dia yang anta..hehehhe..aku pun sambung tito alek..Hari ni gase bdn da ok sikit..kang kul 11.30am nk amek Onie alik....dia ade kelas Tekwando arini..Aku pun bersiap2 andi n suh Cemuk andi gak...nak makan eskrim aku ckp..Pas siap amek Onie,aku pun pi Jasko Tebrau City..waaa...ade sale lagi...heheh..saje2 i cuci mata kat MNG td..xde ape nak bli pn..Ingat pesanan jgn sopin2...huhuhu..Pas2 aku masuk ESPRIT brand kesukaan ku..aduhaii..pat sini jer aku da goyah..alamak ternmpak 1 bju 2 xde lar heyybat sangat..tp ok lar..tanye anak2 derang kate Santek..aku lagi goyah...last2 pi fitting room...derang ckp santek..ade 2 pilihan kale Putih n Hitam..tp anak2 ckp itam yg ssuai makk pakai..hmmm..pusing2 pat situ nak bli ke x ek...last2..aku:"kak ade member kad x?" akak x kenal:ade...aku:ley pinjam x?..akak x knl:bule2...Lantas aku pun da x fikir panjang terus pi cashier bayo...Jangan mare ye...

 sebenonye baju ni biase2 jep..tp ade pict rabbit n tulis 2o11..nampak x??2 yang uat unik sikit..walau pun biase yang penting ia by Esprit ok....
         pas2 kuar dari butik Esprit anak2 da bising kate nak makan eskrim....haaaa..yela2 jom2..pas2 aku pun pi tingkat 3...Sebelom sampai baskin sempat lagi singgah pat akseseri..pe lagi earing makk pun da bnyk ranap..makk pun bli lagi 3 pasang..amboys..sakan ko an..Jangan marah!!hmm..sampai jep pat Baskin Robin...haa..pilih2 nak flaver aper..aku cam biase lar perise stoberi..heheh...Cemok amek berise gule2 kapas..Onie amek perisa coklat...hhhaha...yuk kite makan eskrim dulu..ni lah gelagat kami.....


                    hhhmmmm...shedapnye..thumbs up....Baskin Robin hoot...ekekke..


                   hamboys...shedapnye....kami makan dulu..dala yut muncit si baju kunin 2..huhuhu...




                                         meh nak cuap makk...ekkeke....yummmy......

Pas abis mamam eskrim...saje cuci mate derang ni kat toysrus..besh tgk menan2 yang ade pat situ..pas da penat we ols pn alik..pasai jap lagi aku ade plan nak pi gumah my fren lak...huhuhu..
Selesai sudah xtibiti arini.....(besh an walau batok n baru nak bek demam ley mam eskrim..)

No comments: