Sunday, January 9, 2011

~Terbang lagi...

Majuk,Sedey,Saket ati,Bengang,Binget,Stress dan macam2 gase ade arini.. aku nak ekotttttt!!!!ishh...ingat2 sikit ko ngn dia 2 sape....uuuwwaaa......nape pasaan ni susah sangat????macam ane nak lupekan ni??macam2 da aku uat spaya dia menci aku...tapi sume x jadi pasai ati aku ni Lembut sangat..aduhai...Dah lar rini aku x sihat demam+seme2+batok2..maklum lar musim ujan jer skrg ni..Gaknye STRESS pasai x pat boipren lagi kot...adoiiiii...caner nak cari boipren ni..susah tol lah...
  Hmm..Stressnye gasenye...Aku saje uat ego tinggi aku..tapi hakikatnye..Hanya Tuhan yang tau ape ade dlm ati ini.....aku saje x nak angkat kol pasai x sanggup nk denga sore org nk pergi...aku sedey sangat!!bialah aku x cakap terus..bia aku menangis terus...bia aku saket terus...kenapa aku x ley time hakikat ni haaaa?????ko kne kuat...ko kena tabah.....sesungguhnye..Aku sangat Merindui.......Semoga Selamat sampai ke destinasi....

No comments: