Sunday, January 9, 2011

Lepaking n makan2....

Seperti yang d'janjikan ngn myfren...arini aku datang bertandang ke gumah dia lah...Myfwen Yusni..lame gak x jumpe dia an..yela orang bizi sejak2 ade boipren ni an..aduyai...sebenonye smlm dia soh aku Lepaking gumah dia..tp mandang an aku x bape sihat smlm so aku pun janji arini nak Lepaking gumah dia dan rekues dia masak...ekkeke...
   Biaselah pade kawan2 yang da kenal si Yusni ni..memang derang tau 'Kelembapannye'..sori fen..tp betol an..huhuhu..sampai2 jep,dia kate 'beb..aku x masak lagi lar'..huhuhu...da tau dah pun..Pas2 we ols cit cat the gosip terhangat d'pasaran ler..ekeke...Yus cakap dia nk masak westen tok aku..ok la mak time ape pn yang d'sediakan..so,bermula lah operasi potong memotong dan goreng m'goreng..Waaahhh...myfren uat westen fud lar....ala2 TGI Friday gitu..yang ni TGI Sundei namenye...ekekek..Cer tengok..cer tengok ni...

                                     hmmm...shedapnye...ntah x tau nak bagi name ape...

                    besh2..siap ade air guava lagi.....Tenkiu fren 4 the special menu...

haaa..ni lah si tukang masak yang sempoi gitu...huhuhu...gembira muke dia dapat kemre baru adiah dari bos....waaa..massyuukk gitu...

yummm...yummm...yummmm..kami makan dulu..siap lah lau x abis..(pinjam ayat Cemok..hheehh)ish2..bace doa makan dulu...hhahaha.....
          Selesai makan..aku pun rileks2 santai sambil tengok tibi....aduhai...kenyang sangat gasenye...Adula..cam ni kompem berat makk naek lagi...issshhhh......Myfren pun mule an misi tok uat gubahan hantaran tok abang dia...Haaaiizzzz..abang dia pun da nak btunang 16/1/2011 ni..kawanku Kak Ila lak 31/1/2011..abisssssss....aku bileeeeeeeeeeee???????Tolong tunjukkan aku..(kata Anna Rafali)susahnye nak cari calon ni......Jeles tengok kawan2 yang ade boipren pas2 ade plan2 mase depan sedangkan akuuuuuuuuu.................haaaiiizzzz......Aku pun bagi idea gak tok uat tempat letak antaran 2..tema nak wane pink gitu..huhuhuhu....hmm..pas da penat2 aku pun da nak pulang..jam da tunjuk an kul 6.00 ptg..nak alik dulu pasal malam ni nak tengok AJK25....hmmm..peserta2 heyybat2 gaj malam ni...aduii...lagu makk masuk tau "Hanyut"..i loike...Faizal Tahir...hehehe...tapi memang heybat2 lah peserta ponin nak pilih sape an..Tapi yang penting makk memang pilih Faizal Tahir jadu Juara...x kire lah an...amboyss..lebey lak aku ni...So same2 lah kite saksi kan ye malam ni......So aku pun pulang...Tenkiu fren luangkan mase Lepaking dan susah payah masak westen tadi tu tok aku ye...shedap memang shedap....memang da bule kawin pun...huhuhuhu..Sebelum nak kua  dri uma yus, dia siap bagi aku  bagi cup kek lagi....hhahaha...

                                     Shedap cup kek ni.. atas coklat dalamnye cek coklat......

                                                                ~TAMAT~

No comments: